poniedziałek, 27 lipca 2015

Trzy.

- Dlaczego znowu do mnie dzwonisz?
- Jesteś ciekawą osobą. Dlaczego Twój telefon jest czynny tylko po północy?
- To jest agencja, idioto. Wyobraź sobie, że mam też własne życie, w dzień.
- Jesteś trochę jak Hannah Montana.
- A Ty jesteś wrzodem na dupie. Znowu zajmujesz mi linię.
- Miło mi się wczoraj rozmawiało...
- To nie mój interes.
- Mogę zapłacić za kolejną rozmowę?
- Jesteś większym dziwakiem, niż się spodziewałam.
- Dziękuję. Więc mów do mnie dalej. Chcę Cię poznać.
- Nie chcesz. Moja rzeczywistość jest inna niż ta, którą Ty znasz.
- Może dlatego chcę? Może nie lubię mojej rzeczywistości? Nie znasz jej.
- Nie znasz mojej. Nie chcesz poznać. To nie jest zabawa.
- Nie zrazisz mnie.
- Mogę próbować. 
- Nie za to Ci płacę!
- Punkt dla Ciebie, dzieciaku.
- Jestem dorosły.
- Nie zachowujesz się tak.

 ______________________________________ 

Zapraszam Was serdecznie na moje dwa tłumaczenia- http://kissthebride-tlumaczenie.blogspot.com oraz http://55dayswithlukehemmings-tlumaczenie.blogspot.com

2 komentarze:

  1. Twój blog został dodany do Katalogu Euforia. Pozdrawiam, taasteful. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie krotkie, mimo to wydaja sie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo