sobota, 1 sierpnia 2015

Cztery.



- Zdecydowanie masz coś z głową.
- Prawdopodobnie. Ale przecież płacę. Nie możesz mnie odrzucić.
- Kiedy Ci się to znudzi?
- Nie liczyłbym na szybkie pozbycie się mnie. Jestem całkiem uparty.
- Świetnie. To kolejna cecha psychopaty.
- Hej, gdybym chciał Cię zabić, mógłbym już to zrobić.
- Nie wiesz gdzie mieszkam.
- Mam Twój numer. I swoje sposoby.
- Może chcesz uśpić moją czujność.
- A może naprawdę nie jestem taki zły? Daj mi szansę.
- Rzeczy jak ta nie przydarzają się ludziom jak ja.
- A jakim? 
- No nie wiem, normalnym?
- Nie sądzę. Dlaczego dziwne rzeczy mają przytrafiać się normalnym   ludziom?
- Bo na to zasługują?
- A Ty nie zasługujesz?
- Jestem dziwką, kretynie. 
- Nie oceniaj się tak negatywnie...
- Jestem szczera.
- Jesteś niepewna siebie.
- Zapominasz z kim rozmawiasz.
- W tym problem- nie wiem, z kim rozmawiam. Chyba nie nazywasz się Spark?
- Dla Ciebie tak.

3 komentarze:

Szablon by
InginiaXoXo