czwartek, 6 sierpnia 2015

Pięć.



- Można tu wykupić pakiet miesięczny? 
- No tak, kogo innego mogłabym się spodziewać. Przecież nie innych 
klientów. Skutecznie uniemożliwiasz im dostanie się do mnie.
- Nie odpowiedziałaś na moje pytanie.
- Zapomnij. Chcesz zająć mi linię na cały miesiąc?
- Nie będziesz miała wyboru, będziesz musiała ze mną rozmawiać. 
- I tak to robię.
- Ale w każdej chwili możesz przestać.
- Sama nie wiem, czemu jeszcze tego nie zrobiłam...
- Lubisz mnie!
- Nie znam Cię.
- Z jakiegoś powodu ze mną rozmawiasz. 
- Może dlatego, że mi płacisz?
- Inni też Ci płacą.
- Ale rozmowa z Tobą jest łatwiejsza. To pieniądze za nic.
- Nie jesteś przyzwyczajona do rozmów z nimi?
- Wierz mi, do tego nie da się przyzwyczaić.
- Więc dlaczego to robisz?
- Nie wchodź na trudne tematy. Nie znam Cię, nie będę Ci się zwierzać. 
- No właśnie, nie znasz mnie. Nie łatwiej jest zwierzyć Ci się nieznajomemu?
- Wolę nie zwierzać się nikomu.
- Dlaczego to robisz?
- Muszę.

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na takie ff :)
    Bardzo mi sie podoba <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohoho wchodzimy na trudne tematy, jest co raz bardziej ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo