niedziela, 26 lipca 2015

Dwa.

- Witam, tutaj Call Girl. Proszę, wybierz numer 1, jeśli chcesz Mindy, 2 jeśli chcesz Becky, 3 jeśli chcesz Spark.
Co do cholery? Spark? Ciekawe...
- Przekierowuję do numeru 3...


                                                 ***

No to zaczynamy, pomyślała brunetka rzucając się na swoje łóżko, czekając na telefony. Wtedy usłyszała dzwonek.
- Tak?
 
- Z kim rozmawiam?
- Musiałeś wybrać numer trzy, jak możesz nie wiedzieć, z kim rozmawiasz? Jestem Spark. Gra wstępna krótka czy masz jakieś życzenia?
- Ej, nie chcę uprawiać seksu!
- To dlaczego tu dzwonisz?
- Znalazłem numer. Chciałem zobaczyć kto to. A potem kazali mi wybierać, miałaś fajną nazwę.
- W takim razie żegnam.
- Czekaj! Nie możemy po prostu pogadać?
- To nie jest numer do rozmów. Zajmujesz mi linię. Nie za to mi płacą.
- Też mogę Ci zapłacić. - Dlaczego ja to właściwie powiedziałem? Dlaczego mi tak zależy?
- Nawet mnie nie znasz.
- Mogę poznać.
- Jesteś dziwnym kolesiem. Okej, jedna rozmowa. Czego chcesz?
- Żebyś po prostu do mnie mówiła.

3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jak to się dalej rozwinie. Będę śledzić na bieżąco i z niecierpliwością będę czekać na kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Będę często tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pozytywnie zaskoczona tym poczatkiem :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo