niedziela, 30 sierpnia 2015

Dziesięć.

- Boże, Spark, oszaleję. Będziesz teraz mnie ignorować? Wczoraj znowu się rozłączyłaś i nie chciałaś ze mną rozmawiać. Co się dzieje?
- Uch, Luke, nie możemy mieć kontaktu.
- Dlaczego?
- Nie jestem dziewczyną, która będzie się z Tobą przyjaźnić, nie rozumiesz? Jestem dziewczyną na telefon, a nie materiałem na koleżankę!
- Ale ja nie widzę w tym problemu. Chcę poznać tą Ciebie, którą jesteś prywatnie, nie w pracy.
- Ale ja widzę w tym problem! Luke, to nie jest życie odpowiednie dla Ciebie.
- Jestem dużym chłopcem, myślę, że potrafię sam podejmować decyzje, co jest dla mnie odpowiednie, a co nie. 
- Jesteś miły, normalny. 
- Ty też. Tylko z jakiegoś powodu wybrałaś taką pracę, a nie inną.
- Naprawdę powinieneś odpuścić.
- Wiem, że też tego nie chcesz.
- I dlatego tym bardziej powinieneś to zrobić.
- W swoim prywatnym życiu też z nikim nie rozmawiasz?
- Nie.
- No to będę Twoim pierwszym przyjacielem.

2 komentarze:

  1. Ooo bedzie jej przyjacielem <3 Luke Ty uparciuchu xD dzieki niemu "Spark" moze poznac swiat z innej strony :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo