niedziela, 6 września 2015

Jedenaście.

- Cześć, moja nowa przyjaciółko!
- ... Cześć, Luke.
- Jestem strasznie ciekawy jak wyglądasz.
- Nie chciałbyś wiedzieć.
- Jestem całkiem pewien, że tak, chciałbym.
- Niestety się nie dowiesz. Nie mogę się ujawniać...
- Spark, chyba znowu zapominasz, że nie jesteśmy na takich relacjach, na jakich jesteś z innymi. Jestem Twoim przyjacielem. Mogę wiedzieć jak wyglądasz, możemy rozmawiać o wszystkim...
- Ugh, Luke. Niby co dokładnie chcesz wiedzieć?
- No nie wiem, wszystko! Opowiedz mi, co widzisz, gdy patrzysz w lustro.
- Niestety siebie.
- Spark!
- No dobrze, dobrze. Widzę niską dziewczynę o całkiem przeciętnej twarzy, dość długich, brązowych włosach i niebieskich oczach. Więcej wiedzieć nie musisz.
-Wspaniale! Widzę, że coraz lepiej nam idzie przyjaźń. Zauważyłaś, jakie postępy robisz?
- Umm, taa, powiedziałam Ci, jak wyglądam.
- Dwa razy nazwałaś mnie po imieniu. Coraz częściej to robisz. I ani razu nie kazałaś mi spadać. Uwielbiam to.

1 komentarz:

  1. Ooo jaaa nie zauwazylam tego xD faktycznie dwa razy, malymi krokami do celu! :D super jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo