środa, 19 sierpnia 2015

Osiem.

Użytkownik tego numeru ma wyłączony telefon lub znajduje się poza 
zasięgiem... po sygnale zostaw wiadomość. 

- Cholera, Spark! Przecież nie możesz mieć wyłączonego telefonu... w tej branży są jakieś wolne? To przeze mnie przerwałaś połączenie? 
Powiedziałem coś złego? - Boże, odbija mi. - Spark, ja Cię lubię. Wiem, że 
tak naprawdę się nie znamy, ale jesteś wyjątkowa. Chciałbym, żebyś dała mi się poznać. Nie jestem zły. Daj mi szansę, proszę. Nigdy się tak nie zachowywałem. Odezwij się do mnie, jeśli to usłyszysz... 

Nadal ta sama noc 


- Spark? Wczoraj też miałaś wyłączony telefon całą noc, co jest nie tak? Nie możesz tak robić! Musisz ze mną porozmawiać! Co ja mam teraz robić 
całe noce, spać? Przez tydzień nauczyłem się spać w dzień i rozmawiać z
 Tobą w nocy, a Ty znikasz? Cholera, nawet nie wiem czemu tak koniecznie
 chcę z Tobą pogadać. Brakuje mi tych Twoich odzywek. Wrócisz...?


Cześć! Chciałabym podziękować Wam za wszystkie komentarze i wyświetlenia, to naprawdę motywujące :) chciałabym też gorąco Was zaprosić na wspaniałego bloga, którego pisze moja przyjaciółka. Dopiero zaczyna, ale jest już kilka rozdziałów i wierzcie mi, warto zobaczyć :) -nowesmutkiprzepedzajastare.blogspot.com

5 komentarzy:

  1. Wróci, Luke! Na pewno wróci! One zawsze wracają xD
    Uwielbiam to <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróci, Luke! Na pewno wróci! One zawsze wracają xD
    Uwielbiam to <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, czekam na następny❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mogla go tak zostawic nooo xD mam nadzieje ze jej serduszko zmieknie ^^ fantastyczne opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo